Aku tak mahu menghukum atau membuka pekung didada... tetapi inilah hakikatnya peristiwa yang berlaku dalam kehidupan..


Aku berkongsi kisah ini agar kita mendapat pedoman dan ikhtibar tentang apa maknanya cinta....



Khamis, 3 Mac 2011

Cinta ?

kehidupan ini kekadang aku lihat singkat sangat...begitu banyak manusia mudah lupa dan alpa . Aku petik sebuah kisah seorang sepupuku yang kini terlantar koma di hospital..bantuan oksigen sahaja yang menyambung hayatnya...
Sesungguhnya dia sangat mencintai teman lelakinya.. dan sanggup berkorban apa sahaja tidak mengira wang ringgit, harta, dan terakhir sekali nyawanya..
Setiap peristiwa cinta antara mereka ada di rakamkan dalam beberapa diari miliknya yang aku pernah curi2 menbacanya..dan kini aku simpan sebagai petunjuk untuk aku..
Aku sungguh tak sangka seorang yang aku kategorikan sebagai gentelment lansung habuk pun tadak .. tak sangka dia akan permainkan hati dan perasaan sepupuku sehingga demikian..paling menyedihkan keadaan sepupu ku kini terlantar koma akibat kemalangan jalan raya semasa membawa ibunya yang ingin berkenalan dengan lelaki durjana tersebut..nanti aku akan ceritakan skit2 la kisah dia kat entry2 aku yang lain ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan